Urlop: Przerwa od 23.08 – 01.09.2017 r.

Podczas urlopu:

  • Nie odbieram połączeń telefonicznych
  • Nie odpowiadam na zapytania e-mail
  • Nie realizuję zamówień
  • Nie wysyłam paczek
  • Nie umawiam się

Jak to bywa , po urlopie wszystkie powyższe punkty będą realizowane z małym opóźnieniem 🙂

Harmonogram pracy 5/7

Niczym przystało na firmę własnej „Działalności gospodarczej” pracuję fizycznie i mentalnie od rana do wieczora. Co nie oznacza że jestem Non Stop dostępny pod telefonem, wręcz przeciwnie połączenia telefoniczne odbieram sporadycznie ponieważ preferuje kontakt e-mail przez stronę WWW.

Jak Ja nie lubię poniedziałków 😉

  • Pn. – Pt.  od 10-12 wizyta na odlewni lub w zakładzie grawerskim (Brak dostępu do magazynu)
  • od 12-16 Pakowanie paczek (Brak dostępu do telefonu)
  • od 16-18 Odpowiadam na otrzymane zapytania e-mail dotyczące dostępności produktów.
  • Sobota – Dzień gospodarczy – Pobyt w warsztacie. (Brak dostępu do poczty internetowej i magazynu.
  • Niedziele i święta są dniem wolnym od pracy

 

Mapka lokalizacji 

Szczegóły dojazdu

Czas realizacji zamówień

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od rodzaju wybranego produktu.

  1. Produkt standardowy czyli niespersonalizowany pod klienta w zależności od dostępności na stanie magazynowym od 2 – 14 dni.
  2.  Produkt spersonalizowany od 4 – 14 dni.

Sposób realizacji zamówienia

Zamówienia są realizowane na dwa sposoby.

  1.  Zamówienie złożone przez formularz „Zapytaj o dostępność” ” Zapytaj o produkt
  2. Zamówienie przez „Koszyk” na stronie wybranego produktu. (Przed płatnością upewnij się czy produkt jest dostępny)

Zamówienie jest realizowane po dokonaniu przedpłaty.

Nie wysyłam za zaliczeniem płatności